Search Experience Optimization (SXO) to badanie zarówno pod kątem wyszukiwarek (SEO), jak i doświadczenia użytkownika (UX/UI). Obejmuje to pracę z treścią, aspektami seo takimi jak analiza kodu, fraz, linkowania i użytecznością witryny w celu stworzenia witryny przyjaznej zarówno dla użytkownika i wyszukiwarek internetowych oraz komunikacją wizualną.
Audyt SEO + UX
Celem przeprowadzenia audytu SXO jest sporządzenie listy zaleceń i listy kontrolnej do wdrożenia na stronie, w celu zwiększenia konwersji oraz użyteczności, co w ostateczności przekłada się na realizację założonych celów.
W wielu przypadkach strony internetowe przechodzą osobne audyty pod kątem SEO, treści i UX. Jednak takie podejście może prowadzić do pewnych nieporozumień i nakładających się problemów. Najlepszym sposobem rozwiązania tych problemów jest przeprowadzenie kompleksowego audytu obejmującego wszystkie trzy obszary specjalizacji.
Co otrzymasz w ramach audytu SXO?
Badania od strony SEO obejmują między innymi:
- strukturę strony i nawigację
- linkowanie wewnętrzne
- analizę struktury nagłówków
- weryfikacja semantyki kodu
- analizę czasu ładowania
- analizę Core Web Vitals
- weryfikację wyświetlania i działania witryny pod kątem urządzeń mobilnych
W ramach obszaru UX/UI stronę oceniam pod kątem:
- ocena architektury podstron i informacji
- weryfikacja nawigacji i metod poruszania się po stronie
- adaptacyjność do różnych typów odbiorców treści
- ścieżki do konwersji
- komunikację wizualną
Do każdego badania sporządzony jest pełen raport wraz z zaleceniami technicznymi. Na życzenie taki audyt możemy sobie omówić podczas spotkania online.
Koszty audytu SXO
Każdy audyt wyceniany jest indywidualnie na podstawie wytypowanych kluczowych stron i procesów do zbadania.
Jeżeli chcesz poznać koszt audytu SXO – skontaktuj się ze mną i prześlij link do twojej strony.