Search Experience Optimization (SXO) to badanie zarówno pod kątem wyszukiwarek (SEO), jak i doświadczenia użytkownika (UX/UI). Obejmuje to pracę z treścią, aspektami seo takimi jak analiza kodu, fraz, linkowania i użytecznością witryny w celu stworzenia witryny przyjaznej zarówno dla użytkownika i wyszukiwarek internetowych oraz komunikacją wizualną.

Audyt SEO + UX

Celem przeprowadzenia audytu SXO jest sporządzenie listy zaleceń i listy kontrolnej do wdrożenia na stronie, w celu zwiększenia konwersji oraz użyteczności, co w ostateczności przekłada się na realizację założonych celów.

W wielu przypadkach strony internetowe przechodzą osobne audyty pod kątem SEO, treści i UX. Jednak takie podejście może prowadzić do pewnych nieporozumień i nakładających się problemów. Najlepszym sposobem rozwiązania tych problemów jest przeprowadzenie kompleksowego audytu obejmującego wszystkie trzy obszary specjalizacji.

Co otrzymasz w ramach audytu SXO?

Badania od strony SEO obejmują między innymi:

  • strukturę strony i nawigację
  • linkowanie wewnętrzne
  • analizę struktury nagłówków
  • weryfikacja semantyki kodu
  • analizę czasu ładowania
  • analizę Core Web Vitals
  • weryfikację wyświetlania i działania witryny pod kątem urządzeń mobilnych

W ramach obszaru UX/UI stronę oceniam pod kątem:

  • ocena architektury podstron i informacji
  • weryfikacja nawigacji i metod poruszania się po stronie
  • adaptacyjność do różnych typów odbiorców treści
  • ścieżki do konwersji
  • komunikację wizualną

Do każdego badania sporządzony jest pełen raport wraz z zaleceniami technicznymi. Na życzenie taki audyt możemy sobie omówić podczas spotkania online.

Koszty audytu SXO

Każdy audyt wyceniany jest indywidualnie na podstawie wytypowanych kluczowych stron i procesów do zbadania.

Jeżeli chcesz poznać koszt audytu SXO – skontaktuj się ze mną i prześlij link do twojej strony.

wisedigital projektowanie www

Zainteresowała Cię oferta?

Napisz maila lub zadzwoń